Måndag 28 December.

Då var det två månader kvar sen är man ett år äldre på pappret.. Tiden går fort även om man gärna spolat tillbaka för att hinna ifatt, hinner väl fylla trettio innan jag vet ordet av de :O Jag hade lätt velat ta tillbaka tiden lite men inte för att ändra valen som man annars lätt hade velat utan just för att få några extra år för det känns som man inte riktigt hunnit med, tiden går alldeles för snabbt.. Men något man får leva med antar jag..

Just nu underhåller mig med dollhouse och smsmaraton med putte, senare idag ska jag lämna bort julklappen till han. Visserligen vet han ju redan vad han ska få då vi möttes på Väla i onsdags men ja det ska bli kul ändå (; Sen saknar jag ju han också så de ska bli kul och träffa han igen (:

Nej om jag skulle tänka på refrängen och lägga mig i sängen för att förbli där tills jag vaknar, så får passa på att säga godnatt nu då.. Sov gott och dröm söta drömmar .. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0