Onsdagen 23 December.

Då är det julafton imorgon :O


Syrran och jag ska iväg på julklappsjakt när vi vaknat, förhoppningsvis någon gång där på förmiddagen eller något för jag gissar på en himla massa folk var man än sticker ..

Ska slänga mig i sängen nu och se min serie men först tänkte jag lägga in detta klipp som Sandra visade mig & Pannis när vi firade henne. Väldigt roligt, eller de va roligare där o då, kanske alkoholen eller kanske sällskapet men tänkte iaf dela med mig av Fågelturken (för de är ju väldigt populärt med ...turken nu för tiden ex: Tomteturken, Skogsturken, Snöbollsturken osv osv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0