På lördag firas denna bruden.



För Pannis har ju fyllt år (4 Dec för den som ville veta) och de ska ju självklart firas. Jag var som sagt fyllechaffis åt min pappa dagen när hon fyllde år så de passa sig inte riktigt att dra ut då men på lördag smäller det. Ska bli roligt även om jag är en aning pank och får inta mesta drickan på förfesten (billigast så).

Dom rika kan, dom fattiga försöker.

Vi ska iallafall dra ut till Ängelholm vilket var år & dar sen sist, vi saknar väl karaoken lite jag & marwin för vi är fast där alltid. När vi väl kommit in i karaokebaren så kommer vi inte ut föräns de stänger. De är så jävla roligt att sjunga så man inte får nog. Att man sen svettas halvt ihjäl för de är så varmt där nere och knappt någon luft, ja de är något man får leva med haha..

Saturday is going to be fcking awesome! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0