Saknar orden..

Efter att Jennie påpekade att jag uppdaterade bloggen mycket mindre nu för tiden så har jag också märkt det på ett nytt sätt. De finns så många gånger jag börjar skriva men sen kan jag inte fortsätta texten och ingen mening att lägga ut.

Jag saknar saker att skriva om, vet inte om det händer för lite eller jag helt enkelt inte har plats i huvudet till mer än några saker och vissa saker får stanna i huvudet utan att komma ut. Kan ju inte älta samma saker om & om även om jag gjort de nu ganska mycket om all juldille jag fått osv..

Men det känns som jag har en liten bloggtorka då jag inte riktigt kan hitta något att skriva om, de ni helt enkelt får klara er med sålänge. Det blir ju ändå nått inlägg per dag så ni får ju läsa lite.

En vecka kvar till julafton,

God Jul önskar mysaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0