Saknat mig?

Hade inte riktigt tid att skriva innan idag när jag vakna o sånt. Fast jag tror nog att ni har överlevt ändå, inte sant?(;

Nåväl dagen började med ett telefonsamtal och sen gick jag tillbaka till sängen och vilade ögonen tills middagen var klar. Efter att jag käkat tappade jag upp ett bad och när jag väl skulle duscha tog varmvattnet slut så fick duscha av mig i kallvatten inget jag tyckte va vidare skönt så rekommenderar de inte, hehe..

Klädde på mig, kollade lite snabbt på tradera o sånt sen blev klockan dags att köra. Hoppade in i bilen och körde för typ första gången i snö väder .. När jag närmade mig Åstorp så va de snöblandat regn och snön fanns inte på marken, lite naket sådär kan jag tycka hehe..

Gick upp till Putte så kollade vi lite film o sånt mysigt, Putte o Tubbse beställde mat och jag blev i tvingad, för de va ett himla tjat (; Sen kollade vi på en serie som heter 'Storm chaser' (stavning?) och de va faktiskt ganska så intressant även om de va dokumentär, gillar inte sånt annars men de funka ju ..

Lämnade av Putte på jobbet när de blev dags för de och körde sen hemåt och ju närmare jag kom ju mer snö va de på marken. Härligt haha..

Så de var min tisdag, hur har eran dag varit?(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0