Tisdagen 15 December.

Sitter på mitt rum med tända ljus och äter just nu min kvällsmat/nattamat bestående av en macka med ost & kaninmat (grönsaker).. Håller putte sällskap på jobbet via sms och ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla på någon animerad film har börjat falla för dom, min nya kärlek? haha..

Påtal om de så måste jag ju säga en sak som är en stor förändring på mig nu och innan jag träffa putte eller ja började ha kontakt med han. För förut så var jag inte de minsta gullig, kunde knappt ta emot komplimanger och ännu mer säga något sött till någon men nu är det typ vardagsmat sånt som kommer naturligt och jag gillar när putte säger söta saker till mig..

Ännu mer wierd är alla dom där scenerna jag kan se i huvudet, sånt gulligt aka romantiskt som sker där. Herregud vad har hänt med mig? Att man kan bli så förändrad, men visst jag gillar de ganska så mycket faktiskt (: hihi..

Nej nu säger jag godnatt, återkommer ifall jag verkligen inte har nått bättre för mig annars sovgott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0