Tisdagen 22 December.

Godmorgon allesammans!

Så jag kollade på 'The beautiful life' igårkväll, hann se dom två första avsnitten jag hade på datorn och sen blev det en snutt på serien 'Dollhouse' . Skickade iväg ett sms till putte men hann somna innan jag fick svar..

Så för första gången på väldigt väldigt länge så somnade jag innan 1.00 på natten. Fatta härligt. Sen vaknade jag pigg som en lärka vid sju men tänkte nej jag måste sova dom andra två timmarna också och de gjorde jag och är nu vaken och påklädd, snart redo att va barnvakt igen.

Hoppas verkligen att tiden går fort för jag känner fortf. inte mig helt hundra procent bra. Men men. Ha en bra dag så hörs vi när jag är hemma igen, eller något.


Bild från bulgarien resan 07-08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0