ååååååååååååååååååååååh..

Självklart sover jag fortfarande inte, nej varför skulle jag ..
jag tänkte att jag somnar väl till '183 dagar' men de gjorde jag inte och nu sitter jag här och vill spela rebubbled hela tiden men så hackar de, och sen kollar man på film så väsnas skärmen med något jävla ljud så hela filmen blir förstörd så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, sova lär jag nog ändå inte kunna göra så bra när daddy ligger i soffan och snarkar lite.

Det är väldigt lätt att vända dygnet fel man fan så mycket svårare att vända de rätt igen,
eller ifs så går jag nog aldrig upp tidigare än elva hur tidigt eller sent jag än går upp.
menar fast jag la mig nio igår morse så gick jag ändå upp vid samma tid som om jag lagt mig vid tre-fyra på morgonen.
Men jag gillar ändå inte nattlivet jag fått, ligga död på soffan under dagtid och under natttid så spenderar jag den framför datorn. tjohooo jag hoppar jämfota så roligt detta är.
Men idag ska fan något mer hända, jag ska iallafall ut idag. Utanför dörren åt minstånde^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0