Vill sova ännu mer,

det är fan sjukt va jag alltid ska vara så jävla trött för, jag får panik på detta nu.
Ända gången jag inte är trött är när jag SKA sova, ja då är jag pigg som en jävla lärka (hur pigga dom nu är).

Ska ut i andra huset, men jippy så roligt när de är världens kassaste väder, regnar och är allmänt tråkigt, så jag blir bara ännu tröttare i mitt huvud och klockan är redan halvtvå ända vettiga jag gjort idag är kissat och borstat tänderna, ååh.
Ska hoppa i duschen sen men tror nog jag bara springer ut i andra huset snabbt först, där kommer va en röra efter festen så varför va så petig med att de ska se bra ut innan, nej jag bryr mig inte. Lär väl säkert inte va så jävla pigg på att festa på fredag anyway. Men nej jag är så jävla seg i mitt huvud nu så vad jag skulle behöva är en kalldusch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0