Ännu en lista.

(iblans behöver man fördriva tiden med något i detta regniga väder)

Vem:
Saknar du:
 ingen speciell.
Vill du döda: Aboslut ingen.
Rörde dig sist: Brushan när han slog mig en snärt över armen. aj aj.
Vill du slå: Tillbaka på brushan (;
Kysste dig sist: hemligt.
Kramade du sist: Desiree (:
Vill du prata med: Ingen speciell här heller.
Skrek du på sist: hm vet inte.
Vill du vara som: idk.
Sårade dig sist: no one.
Vill du bli galet full med: Sandra (;
Gjorde dig riktigt glad senast: Slingshotfilmen:P hahahaha. 
Fick du sms från senast:
Desiree som tacka för grattis sms:et jag skicka inatt (;
Ringde dig senast: Pappa men d missade jag, annars Angelika.
Ringde du senast: Desiree inatt (;
Är snyggast på jorden:  Finns ingen som är snyggast, de finns alltid någon som har något som är snyggare.

Har du:
För många vänner:
 Tillräckligt många.
Förföljelsemani:
 Nej , eller kanske lite. Tror att jag blir watched hela tiden (;
Tvångstankar: Inga speciella.
Någon annan psykisk sjukdom: Förvirrad till max.
Någon fysisk sjukdom: Lat.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: x antal ggr.
Brutit några ben: Nope.
Några piercings: Ja tre stycken plus öronen.
Egen dator:
 Japp :D
Bra självförtroende: Absolut inte.
Kysst någon: Ja, och de är mysigt.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej men inatt.
Bjudit ut någon: beror på vad, fest yesbox.
Varit kär: halvt?
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Jag är kriminell, eller va..
Lämnat landet: Ja, några gånger och fler ska d bli (:
Tuttat eld på nått: Klart en pyroman lever i mig (;
Gjort något olagligt: Ja jag var ju kriminell?

Hur:
Går du:
 Framåt, med tårna åt de håll jag går åt.
Svarar du i telefonen: Hej det är My, eller lite annorlunda beror på vem som ringer.
Fördriver du tiden: kollar på film, sover, sitter vid datorn. svarar på sånna här frågor^^,
Mycket pengar har du: för lite.
Tjänar du pengar: Genom att hjälpa till och sånt hemma, va chaffis lite ibland och va barnvakt (:
Ofta diskar du: Aldrig, tömmer och fyller diskmaskinen som gör jobbet gör jag.
Ofta städar du: Tillräckligt för att bli trött på de (;
Många stör du dig på: inte många.
Ofta träffar du din familj: varje dag typ.

Tror du:
Att du kommer bli något:
 Ja, va är meningen annars?
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Kanske.
Att folk tycker om dig: Ja, vissa iallafall.
På ett liv efter detta: Ja, de måste jag göra.
Att fiskar kan tänka: Hur skulle dom annars förstå hur dom kan andas under vatten?
Att du kommer leva länge: Ja, tillräckligt för att få annan syn på saker &ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0