Desiree fyller tonåring (:

Idag vaknade vi vid 10 och segade oss upp, tog ett ganska bra tag för mig och pernilla att röra oss haha. Sen åt vi lite leftovers och la oss och chilla och snackade igen. Satte igång slingshot filmen som jag dessutom ska filma med kameran och lägga in på FB för jag garvar var ända gång jag ser den. Så jag får ont i magen hahahahahahah..

Sen åkte dom hem för en stund sen och jag gick ut och busade med Zindy på baksidan sen kom även My och brushan ut så slängde jag i bollen i poolen. Tog av mig shortsen och tänkte hämta bollen åt zindy som sprang runt poolen och ville ha den. Så när jag var där i tog vi i Zindy så hon fick bada lite. Var jätte söt (: sötaste säl på länge :D

Sen pallade jag inte mer, och sen började duggregna när vi gick in. Jag hoppade i duschen och känner mig en aning fräshare nu (; Regnet har ösat ner men känns som det avtagit en del faktiskt vilket är skönt. Ska inte göra något speciellt idag förutom fira min lilla syster Desiree som fyller tonåring idag. GRATTIS TILL DIG ÄLSKADE LILLASYSTER (: <3

Nej ska glo runder nu. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0