En ny vecka!

Gick och la mig lite sent inatt och kom därför upp lite sent idag också. Tog mig sovmorgon och reste mig inte från sängen föräns tolv. Det var verkligen super skönt kan jag berätta (;

Sen har väl egentligen inte mycket hänt idag, jag har varit ute och tagit lite bilder när Zindy var i bassängen och badade, snackade med brushan och My när dom lastade bränne, jag har lagat middag på den överblivna kasslern från i lördags (dock fortfarande kassler kvar i kylen), sen körde vi iväg och kolla på olyckan men var inte så farligt som man kunde trott, tur är väl de? Sen har regnet öst ner men man blir inte förvånad längre.

Är ganska sleden fortfarande faktiskt och har väldigt stor lust att lägga mig isängen och glo despan. På torsdag-morgon åker jag, syrran, brushan och My till Liseberg (kanske Sandra också följer med, vi får se hur d blir med den saken). Så kommer vi hem natten till lördagen, sover lite sen är det fest (; hihi..

Nej har inte mycket mer att skriva just nu, have a nice day!

Kommentarer
Postat av: frida

jasså ni sticker redan? blir det inget sen då med liseberg?

2009-07-06 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0