Fyllemat är bästa maten.

Kan jag tycka, vi drog ju in på kebabhouse eller va de heter och jag beställde mat, konstigt nog med en massa sånna starka saker? sen när.. hmm jaja åt hur många som helst sen brann det i munnen baaaaaah..

Kanske drar till stan ikväll ändå? Allting är som en berg-och-dalbana men det är roligt. Får se, för Frida verkar iaf sugen så får hoppas att det ordnar sig på ett eller annat sätt. Annars blir det kanske soffan och smsa hela kvällen. Eller så blir det kanske dra ut anyway. Fast för plånboken hade de egentligen varit bäst att stanna hemma, jag är ju inte rik direkt. Jag menar jag har ju långtids-semester och då har man inte råd alltid (; höhö..

Nej jag tror hustler väckte mig för nu är jag minsann inte död längre. Visserligen mår jag inte jätte bra i magen men det är priset det kostar att ha en roligkväll dagen innan :P höhö.. Nej ska nog sluta babbla nu och ösa musiken igen. Speciellt en bra låt. Ska youtuba den och se om han lagt upp den isåfall kommer jag också lägga hit den här (;

Bye for now my ladies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0