Godmiddag, jag är vaken (:

Jag har lyckas att vända fel på dygnen igen och jag tror jag vet varför. Sitter uppe hela nätterna som sällskap och kollar på film/serier så jag har ju mig själv att skylla så nu får jag ta och göra något åt det. Vaknade efter 1 idag och det är inte okej. Inte alls ^^,

Vaknade till liv fortare än vanligt idag, de för att jag tog en lång härlig dusch sen när jag gick förbi mammas&pappas sovrum frågade mamma vem som va där jag bara "jag" , "va heter den låten igen, den som fasnat i mitt huvud?" (ja egentligen hur ska jag veta vad som finns i ditt huvud tänkte jag lite smått men förstod genast vilken hon menade" "Rap das armas" så fick hon youtuba den och jag sa till henne att ta summerremix det var den vi lyssnade på hela tiden på fridas inflyttningsfest. (då på den tiden när jag tyckte den var ganska kass, men de har ju ändrats nu när man hör den exakt överallt o tom mamma lyssnar på den nu haha).

Och nu har jag smörjt in benen & ansiktet med lotion och mår hur bra som helst (: Ibland vaknar man rätt, kanske det har med mina knäppa drömmar att göra? Helt sjukt vad som kan försegå i ens huvud hahaha (x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0