Gray Matters - Filmrecension

Sam och Gray avslutar varandras meningar, delar samma intressen, älskar samma gamla musikaler. De skulle kunna vara det perfekta paret ... om de inte vore syskon det vill säga! Men nu är det dags för Sam att gifta sig. Något som Gray inte gläds alls åt. I synnerhet när hon upptäcker att hon själv är förälskad i bruden!

Jag gillade filmen av en hög av anledningar men den var bra, den hade lite humor i sig, känslor och reaktioner som jag tror skulle varit med i verkliga livet också och inte bara på vita duken. Den där lilla tävlingsinstinkten & rivaliteten mellan syskon fick man se skymten av lite också. Men i hel helt var den faktiskt bra och värd 3/5 Blööbies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0