Haft besök.

Satt vid datorn och sånt sen hörde jag dörren öppnas och ringning på dörren. Då kom min morbror hit och skulle göra något med caddyn så pratade lite med han, sen kom Lollo för att hämta sina saker så vi satt på trappan och snacka lite medans hon rökade sina highteck cigg hehe. Värsta asken till, väldigt coolt (;

Sen tog hon sina saker och vi sa hejdå sen har jag mest suttit här o ugglat. Varit aktiv med telefonen, får dock ingen klarhet i något så det blir nog en hemmakväll ändå? idk. Vi får se, ska nog inte säga för mycket för jag vet ju ingenting ändå :P hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0