Hemma och kan pusta ut.

När jag kom hem hämta jag dirr mobilen som jag glömt hemma så såg jag mess och ringde till Sandra dirr eller ja jag slog fel nr och hamna hos någon Fatima men sen ringde jag Sandra :P Ska köra och hämta dom senare ikväll, inom systemet och köpa en ny sourz till sandra o dom sen ska vi hem till mig och fiesta. Kommer nog bli riktigt roligt.

Har laddat upp med snurrspelet och fia med hutt så det är drickas som ska göras:P Musik vet jag inte om jag ska bränna eller spela från datorn får se va som finns tid till. Ska iallafall i duschen om en stund sen på med kläder o sånt sen driva iväg. Helgen är full laddad och som de skrevs igår så börjar helgens festerier hos mig ikväll & slutar i Sandras säng natten till söndagen så det är fullt ös medvetslös (; höhö.

Nej ska testa mina nyinköpta strumpbyxor nu och se vilken av modellerna som ska bäras. Vi hörs kanske senare. Annars ha en trevlig helg och suplugnt ni festglada (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0