Mina gratis sms är slut.

och världen håller på att gå under ); haha, nej skämt & sidå det gör den inte alls. Jag har ju lite pengar att slösa nu som jag inte kunnat slösa upp innan då smsen varit gratis ..

Gick över till grannen innan och då var dom nästan färdiga med att sätta upp staketet som dom flyttat från en plats till en annan. Drack lite gjorde dom också och det märkte jag lite på papi när han sa "Vilka härliga grannar vi har fått". Men det ligger ju sanning i orden för vi har ju fått det och som jag skrivit innan så är det kul att se att mami&papi gör saker också. Sen att dom blivit helt galna är en annan femma, vi vänjer nog oss så småning om skulle jag gissa på (; hihi.

Sen satt jag och snackade lite med Linus & Hampus om lite allt möjligt men som vanligt med Linus så kommer samtalen alltid in på ett speciellt ämne och så sjuka kommentarer så man kan inget annat än att typ skratta ^^, Ganska så roligt faktiskt...

Men nu blev det mörkt, och dom var klara så det var dags att gå hemåt igen. och äta MIDDAG, för den håller på att göras nu för vi har inte ätit ännu och ni kan tro att jag är hungrig som attans!! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0