Nya veckan är här.

Jag har fortfarande ont i halsen och är hes. Hahaha, igår tänkte jag sjunga lite bara för att se hur de gick, då fick jag känna hur de va att vara kille och komma in i målbrottet för de gick ganska bra på dom låga tonerna när dom höga kom försvann rösten fast jag fortsatte sjunga. Lite smått läskigt men samtidigt väldigt roligt, tur man roas lätt då har man sällan tråkigt haha (;

Vaknade imorse av att My knacka på dörren och skulle ta min dataskärm, mami&papi skulle åka och lämna tillbaka dom nu, YES!! så har jag tur kommer dom väl om en stund tillbaka med en ny dataskärm till oss tre (för även om brushans inte är riktigt lika paj som min & syrrans ännu så kommer den snart ryka). Överlycklig är jag iallafall för då kommer färgerna äntligen bli normala igen för nu är allting mörkare ju. Så en del bilder kan jag inte se, filmerna är ganska svåra att hänga med i ibland tack vare hur mörka partier blir ännu mörkare så några skräckfilmer känns inte lönt att se för dom utspelas nästan alltid i mörker..

Aja jag sov vidare ett tag fast klockan var halv elva när jag blev väckt. Jag har sovit så pass dåligt dom senaste dagarna att jag kände att jag fick sova länge idag. Sen när jag äntligen gick upp så städare jag lite i köket dvs; tömde&fyllde diskmaskinen, plockade undan skräp och städade vasken plus tog ut flaskor&skräp från tv-rummet. Känner mig lite duktig även om det inte var så mycket..

Nu ska jag glo runder lite på FB & BDB sen får jag se va dagen har att erbjuda mig, ha en trevlig dag iaf (:

[edit: klart dataskärmarna inte kom med hem idag, kan ta upp till 20 dagar. buhu]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0