Ölbrännboll.

Är sugen på det faktiskt. Jag och Sandra snackade om det för ett tag sen, att vi skulle samla ihopa ett gäng och spela. Vi visste bara inte när hur och var. Men nu har det kommit på tal och jag har fått en inbjudan, men när får vi väl se. En fri lucka, har tagit mig friheten att bjuda med mig Sandra också, sen får vi se vilka mer d blir hehe..

Ligger och kollar på Desperate Housewives och skickar mess. Så den dagen är väl lite efterlängtad kanske :P hehe. Aja blir nog kul. Nu ska jag iaf bara chilla (som jag gjort nu ett tag) sen blir det sova och vakna upp imorgon med ett strålande humör? idk men jag hoppas väl på de hehe..

Nej ska lägga mig tillrätta igen och glo vidare, godkväll och ha en trevlig start på veckan imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0