Plans for tomorrow.

Jag ska först och främst vakna, men det är väl ingen plan direkt det är mest ett måste (; haha. Ja sen ska jag ta fram den lille röda båten så får jag skrubba den lite, låta den torka sen få in den i min bil på något vänster.
Sen ska jag även iväg och fixa med Saga's födelsedagspresent för det har jag inte gjort ännu. Men jag är sämst på presenter så kör på en enkel variant kanske men ibland kanske de är bra att köra safecard.
Ska även tvätta, dammsuga rummet (om jag orkar^^) och fixa fram kläder till helgens bravader :P Blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0