Sam's lake - Filmrecension.

Sam tar med sig en grupp vänner på semester till stugan hon växte upp i vid Sam's Lake. Men semestern blir inte vad de hade tänk sig...

(OBS! Första skräckfilm jag ser där sex inte finns med)
Allt börjar med en historia om en psykisksjuk pojke som hamnar på ett hem som i senare år rymmer och mördar hela hans familj men aldrig blir funnen, historien säger att han fortfarande finns i skogarna. Vännerna blir mer skrämda och saker händer och sanningar kommer fram. En ganska så spännande film ändå, när man kommit in i halva filmen vill säga. Så egentligen var den inte sådär jätte bra men slutet gjorde väl lite så den får 3/5 blööbies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0