snart fyra på morgonen.

Godnatt eller ska man egentligen skriva godmorgon? well anyway så ska jag nu slita mig från datorn och lägga mig på soffan se någon film tills jag somnar. Även om soffan inte var en bekväm sovplats väljer jag den inatt igen (; Så sover jag kanske inte bort hela dagen ..

Så under natten har jag mest spelat på FB, lyssnat på filmerna från tvn och haft mitt nattliga sällskap som hållt mig vaken aswell. Men nu får det vara slut för mina ögon börjar bli trötta en aning. Så nu säger jag godnatt och ha en trevlig tisdag. Själv ska jag finna mig själv och typ förbereda mig inför min lilla intervju, för jag vet ju inte hur det går tills så lika bra att börja i tid. Blir bättre sen när jag pratat med daddy när dom kommer hem , vilken dag de nu blir?

Nej godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0