Snart sängdags (om någon timme).

Ja för snart i dataspråk är inte så snart som man annars menar. För ofta kan jag skriva 'nu ska jag ...' och så sitter jag ytterligare en timme framför datorn så får väl se hur länge detta snartet blir (; hehe..

Papi & Mami har köpt färsk blomkål & majskolvar idag när dom var på netto så under kvällen så 'skalade' pappa en majskolv och jag smakade och det var sötare än konserverad majs och godare faktiskt så jag fråga om jag kunde koka en så åt jag den under tiden jag kollade på film. Mm mm mm, godaste majskolven ever (; höhö..

Såg på 'Natt på museumet 2', tyckte nog att den var bättre än ettan faktiskt. Minns dock inte så mycket av ettan men har för mig att jag inte tyckte den var så rolig. Men denna skrattade jag ju åt några gånger och tyckte hade en bra handling så jo se den om ni inte redan har (: Ni blir nog bjödna på ett eller annat skratt (iaf om ni har kass humor som mig) :P

Nej nu ska jag spela lite på FB sen får vi se vad som händer, papi tror att vi ska upp tidigt imorgon så lika bra att komma isäng i tid då? Eller ja jag är ju lite trött också så kan ju passa på då man äntligen är trött nog för att somna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0