Vår lillördag!

Så gårdagen gick till på följande att jag satt vid datorn ända tills Sandra knackade på dörren. Sen så satt vi först i köket och snacka lite och jag åt kakor, sen gick vi ut och röga sen började familjen att grilla och vi satte oss vid tvn. Väntade på att grillandet skulle bli klart. Grannarna nextdoor kom också över så satt vi ute i partytältet och käkade, snackade, skrattade och drack lite. Kallar inte de lillördag för inget (; hehe..

Efter ett tag så blev klockan tio och vi gick in och startade filmen Collage följt av skräckfilmen mum and dad som förövrigt var sämst.se (; haha.. Sen vid halv två tiden gick vi och la oss, snackade oss fram till halv tre sen skulle vi sova. Jag försökte och försökte sen va kl halv fyra och sen halvsov jag mig igenom natten. Vaknade nio imorse och nu ska vi snart åka iväg. Ha en underbar dag, snart är det helg! (; hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0