Bättre & Bättre.

Ja denna dagen blir minsann bara bättre och bättre tycker jag. Kan dagen ens bli dålig? Nej så får man ifs inte tänka för då händer kanske något.
1. Inga tandläkar besök på ett bra tag.
2. Solen är framme och molnen är långt borta.
3. Semesterersättningen sätts in på kontot imorgon.

Ja tredje punken är minsann ett härlighet. Tänkte att de skulle komma iveckan men jag vågade inte hoppas på hur mycket men det blev ju mer än jag fick i skattepengar så jag är hel glad. Men ska faktiskt spara lite så jag kan börja planera framtiden. Har ju en sak jag vill göra men till de behövs minst många många tusen kronor så de är bara börja spara..

Nej ska ut och steka mig lite till. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0