Dagens skrivpuff!

Skriv om en dålig vana.

Jag är nog mästare i dåliga vanor. Så jag hade nog kunnat skriva hur mycket som helst känns det som men jag tar den dåliga vana som följt mig längst i livet och det är;

Att jag biter på mina naglar. Ända sen jag var liten har jag gjort det. När jag gick på lågstadiet var det jag och en nära vän som bet på naglarna, en annan tjej sa att vi skulle få 10kronor om vi kunde låta naglarna på alla fingrar att växa över fingerspetsen. Jag förlorade, men min vän såg aldrig röken av dom kronorna.. Nu biter jag inte så mycket, mest om det är ojämnheter, så mitt botemedel hade kanske varit att ha en fil i handen hela tiden. Men det hade ju blivit jobbigt i längden skulle jag tro (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så jag löste nagelbitning att alltid ha en nagelfil nära i bakfickan

lycka till

2009-06-25 @ 08:15:37
URL: http://malixskrivpuff.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0