Dagens skrivpuff!

Skriv om något som engagerar dig.

Det finns många saker som fångas i mina ögon men just nu räknas nog fotbollen dit mest. Det är det ända som är i rutin för mig just nu och två dagar i veckan åker vi tillsammans till V Torup och tränar.

Fotboll är något som jag velat göra länge, men inte riktigt kännt att jag platsat någsonstans. Men för ca en månad sen startades detta nya damlag och jag känner att jag äntligen hittat min plats. Träningarna är roliga, jobbiga, lärorika och ansträngande. Precis något som jag behöver. De känns faktiskt roligt att engagera sig i något som man tycker om och tycker är kul, och d gör jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0