Ett fullt schema.

Innan idag diskuterade jag med mamma och jag kom underfunn med att jag gör något varje helg fram till den siste nästa månad. Eller ja det finns saker planerat iallafall..

Vi har ju då denna helgen och då är det klassreunion idag och torpadagarna imorgon.  Nästa helg konfirmeras min ena syster och då kommer Sandra hit (hon bjöd in sig själv:P) gött så ska de va så slipper man bjuda haha..   Helgen efter det börjar redan på torsdag då jag syrran, brushan, my och kanske en av deras kompisar drar upp till liseberg och övernattar, kommer hem lagom till att vakna och va festredo på lördag då Pernillas pojkvän André ska ha fest. Sen veckan efter det så har Saga sin 20års fest följt av Hbg-festivalen veckan efter det.  Sen sista helgen i Juli månad ska jag vara barnvakt hela fredagen.

Vet inte riktigt hur allt bara fylldes upp så snabbt, jag brukar vara den som bestämmer allting tio minuter innan jag sticker. Nej men något i den stilen. Men men blir nog himla bra (:

Kommentarer
Postat av: Diana

men jag looooovaaar dej, systemkamera-pengar är vekrligne värda varenda öre, okey aknske inte dom som ksotar uppemot 100 000, lite fööööör mkt, hahahah, men ajg meanr den ajg har slutade på 6000 ungefär, coh jag är jätten´öjd! :D så någon gång bör du köpa en! :D

2009-06-26 @ 15:48:12
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0