Fotboll i regn och irretationsfärgning.

Samling på statoil halv sju, så tog jag Emma och Lisa i bilen medan Petra tog Lisa och Jossan sen körde vi till V Torup. Fick vänta ett tag innan nyckeln kom till huset där bollar osv finns. Där i den bilen kom även Emma så vi började. Joggade ett varv, sen blev det kvadraten/rutan/fyrkanen (kärt barn har många namn). Vi körde åtta tillslag = tio upphopp sen blev det lite skott på mål. Lite passningar och 'insparkar'. Blev lite spel i slutet. Vi hade ganska roligt och regnet höll sig borta ett tag sen kom en skön dusch i slutet..

Körde och lämna av ena Emma på stationen sen Emma&Lisa vid ct och sen körde jag hem. Ett jävla helvete då fläkten till bilen är urkopplad. Rutan immade igen och det var inte världens roligaste om jag får säga mitt..

Nu är jag hemma iallafall. Sitter här med hårfärg i håret, fick utbrott på minisyrran för att hon mesa runder och inte kunde färga som hon brukade. Ja jag vet inte. Trött, hungrig ? Vet inte för de va ju inte direkt så hon gjort något så hon ens förtjäna min irretation ^^ Jaja.. Slutet gott allting gott (;

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag fått i mig mat så nu är jag gladare igen :D Finns nog ingen som är så känslig som jag mot lågt blodsocker hehe

Ja det var allt en liten konstig upplevelse, och skrämmande. Har heller aldrig varit med om det förut. Det kanske är ett varningstecken haha

2009-06-11 @ 21:39:58
URL: http://hundramil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0