Goddagens!

Kollade klart på ett avsnitt av CSI NY inatt sen vände jag mig åt andra hållet och somnade, ganska snabbt också för att vara jag. Sen har drömmarna varit rätt knasiga men jag gillar dom ändå (;

Snoozade från halv elva till halv tolv tolv tiden. Satte mig vid datorn och glodde runder sen hällde jag upp vatten i badkaret och njöt en stund innan jag duschade. Pillat lite på datorn har jag också gjort, men tycker jag stampar på samma plats hela tiden så jag struntar i det. Sitter här fortfarande med handduken runt håret. Borde nog göra något åt de för jag ska snart åka iväg..

Solen tittar fram lite, men jag tror nog inte det kommer bli något bättre än så idag..

[edit]
tur jag är förvirrad, ska ju inte iväg förens om 1½timme typ^^, aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0