Godkväll i stugan!

Har varit ute på en liten roadtrip. Jag var sugen på något, nästan hungrig så efter några om och men frågade jag syrran ifall hon ville följa med mig och handla. Så vi begav oss iväg, klockan blev tjugo i åtta och vi landade inne på Coop. Vad jag skulle ha var en bra fråga. Sugen på det mesta men ändå inte typ.

Sen när vi gick ut kom jag på att vi glömde snusen till pappa så jag körde påväg till Statoil när det ringer i min mobil. Svarar och det är pappa så undrar han om jag var kvar i Örkelljunga och ifall jag kunde hämta brushan & my, sure. Körde in till Statoil och så ringde de igen. Syrran fick svara och då var det brushan som fråga samma sak. Han visste inte att pappa ringt så han ville väl va på säkra sidan eller något?

Köpte snusen och körde sen och plockade upp dom och körde sen hem igen. Sitter här med en Hustler, (och faktiskt) en längtan till klass-reunionen, och en skål popcorn med smörsmak. Nu ska det slappas vidare kvällen lång.

Imorgon ska jag iväg och handla med farmor (: Hon är så söt. Ringde henne innan idag men då svarade hon inte så ringde hon upp lite senare och fråga ifall jag hade planer för morgondagen eller om vi kunde åka och handla. Klart, jag planerar aldrig något på förmiddagen så ska vara hos henne vid halv elva imorgon. Blir nog bra(:

Fint väder på de och de hade varit en perfekt dag påväg mot helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0