Godmiddag denna icke soliga dag.

Har sovit riktigt skönt inatt, tog mig även en sovmorgon. Men vaknade till liv och kände att det var meningslöst att försöka somna om med allt väsen utanför dörren. Så jag gick upp ur sängen och upp för trappan och försökte snacka vett i mellansyrran men gick inge vidare..

Sen blev det middag, makaroner och pappas hemmagjorda köttbullar mm mm mm va gott (; hihi.. Och nu sitter jag här, har försökt publicera ett inlägg i en kvart men funkade inte så ger upp. Såg dessutom att dom håller på att försöka fixa de så kanske d blir normalt om ett tag? idk..

Ska iaf sätte igång CSI NY nu och kanske städa lite samtidigt. Typ rensa hyllorna så dom kan plockas ner. Eller ja vi får väl se vad jag orkar göra (; höhö..

Ha en bra dag! (:

Kommentarer
Postat av: Lisette

Höhö vadå ikke soliga dag? xD ganska soligt om du frågar mig ^^,

2009-06-17 @ 19:00:27
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0