HR-04 <3


Feel the love (;
Detta är det sista klasskortet vi tog tillsammans, det var ganska mycket gnäll om vad vi skulle klä ut oss till så tillslut fick alla klä sig som dom ville. Jag skulle vara Marilyn Monroe men fick ta en svart klänning istället, men när vi stod där nere och dom som skulle va rockstjärnor fixa sig ångra jag mig och hade gärna velat va sån jag med. Alltid varit en velpella och kommer väl alltid vara (; haha..

Nej men seriöst, vi har alltid bråkat men samtidigt alltid haft roligt och oftast varit ganska tajta. Vi har hittat på en himla massa bus och fått skäll och rektorbesök ett antalgånger. Vi är en saligblanning kanske därför vi passar så bra ihopa? Idk men så länge man har roligt kan ju resten kvitta (;

Så på fredag i nästa vecka kommer min kamera följa med och blixten gå het. Så är det bra för den kvällen vill jag minnas, eller iallafall ha bild minnen ifrån haha. Som sagt kvällen ska bli makalös & himmelsk ;D hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0