Jag tog Sandras oskuld!

När Sandra kom fick hon sätta sig vid datorn medans jag åt middag, blev typ kebabrisotto. Ja ibland kan man blanda ihopa saker. Var lite rädd för fettklumpar för kebab lyckas alltid ha de när jag käkar de men detta var faktiskt gott..

Sen efter det var vi lite sugna på glass så vi åkte till donken i skåneporten där jag var med när Sandra förlora oskulden till Cheeseburgaren. Ja första gången och hon gillade den, OCH hon är minsann en av oss som INTE tar bort gurkan (; höhö.. Goa takter ^^,

Sen åt vi ju McFlurry med Marängsviss och konversationen var först sån
De smakar banan, de gör min också.
Och då tyckte vi de va konstigt och undra ifall dom tagit glassen till bananmilkshaken i där och så gick de runt så sen efter ett tag sa jag ' Ja har vi nånsin sett marängsviss med banan i' så koppla våra hjärnor och vi började skratta och tyckte helt plötsligt att glassen var god ändå (;

Det var vår tur på Mc Donalds de, och bilder kommer senare upp någonstans på nätet. I'll tell u when and where.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0