Matchen är avslutad.

Vi har fått några hörnor, en straff och några frisparkar ändå ligger vi under med 1-0 då dansken hoppa fram och fick ett tur mål. Jag vill slänga kudden på tvn, men vi kommer igen om vi fortsätter kämpa och ja läs VI VI VI.

Jag hatar dom som snackar på tvn för varje gång som Svenska landslaget leder matchen så snackar dom hur bra VI spelar och hur bra VI är men så fort motståndar laget leder så blir det helt plötsligt va dåligt att DOM låter sånna misstag göras DOM DOM DOM.. Bestäm er, ni är svenskar och visserligen är det inte ni som spelar men bestäm er för dom eller vi håller inte på att vänd på de beroende på hur de går på matchen. Lite dålig stil.

[edit]

Så då var matchen slut och vi förlorade ): Jag tyckte det blev ett jävla tempo i slutet, kunde vi inte spelat så hela tiden? visst vem pallar men ändå. Kims straff miss, Henkes mål chans och blä-zlatans miss och dåliga springning.. Nej tyvärr men vi har en chans kvar, Malta på onsdag i Ullevi. Den måste vinnas!!

Jag vill också dit och kolla på den, LIVE. Vill se en landslagsmatch på Ullevi snarast. Men drömma kan man ju (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0