Midsommar om en vecka.

Och jag skulle inte spendera ett öre på dricka denna månaden har jag sagt, och det har jag inte gjort och kommer heller inte att göra det, för jag har för dåligt med pengar för att kunna supa bort de hela tiden så jag kommer troligen trappa ner.

Iallafall så berättade jag ju de för pappa så ska dom nog ha över grannarna här på midsommar och om de går så åker dom kanske till tyskland i veckan och då kommer det kanske ett flak med till mig, och då kan ju även jag dricka på midsommar. För vad är midsommar utan dricka? Precis lika som nyår utan dricka.. Visserligen överskattat men ska de va ska de va.. För vi svenskar (och säkert många fler) har högtiderna som en ursäkt för att få supa ner oss. Jag lovar så är det..

Jaja vi får se vad som händer, jag planerar iallafall ingenting för jag vet ifall dom kommer iväg eller inte. Jag är inte direkt den som sitter nykter på en fest, då kan jag lika gärna ligga hemma i sängen och glo på film eller något annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0