Mina favoriter..

Det var Anders Svenssons förtjänst att jag började kolla på fotboll, det var en gång för längesen. Vet inte vilket år men jag vet att det var när jag var yngre. Då tog han iallafall svenska landslaget vidare med sin frispark (kanske fler i dont remember). 

Efter den matchen så började jag följa landslagsmatcherna och blev lika besviken varje gång Svensson inte var med. Sen började ju Kim Källström komma in, så när Svensson va av plan så var Källström på planen. På så sätt blev dessa två mina favoriter bland dom svettiga männen. Så om en 26åring skulle falla mig i smaken så skulle d nog va lilla Källström faktiskt (:

Vet smaken är som baken, delad. Så om ni tycker olika så bryr jag mig faktiskt inte så mycket om de (;
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0