Nanny My!

Så hemma igen! Eller ja jag har varit hemma ett tag faktiskt. Idag så har de varit ganska lugnt faktiskt, en hel del klättra på My's rygg men annars så va dom otroligt lugna tycker jag. Nog för dom busat hela dagen i solen (: Sen bestämdes det att jag skulle dit även den 31juli och vara där hela dagen så får man se om de blir barnpassning slash bartendring eller vad (:  Men de blir nog bra!

Sen gick jag hem efter att ha pratat lite om lite allt möjligt och söndagsvalet och grejer. Satte igång ugnen dirr och blandade ihopa röran och gjorde lite extra gojs och sånt. Nu väntar vi bara på att potatisen ska bli klar vilket dom är om kanske halv timme tre kvart eller något i den stilen..

MAT!! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0