Övertrött, me like (;


HAHA, jag älskar att vara övertrött för då om någongång skrattar man for real och länge:P
Gick till pappa innan för att fråga om han kunde köra mig till Sandra imorgon efter jobbet, vilket han är en ängel för och gör (: Thanks daddy cool! (:

Sen skulle jag då leta upp något att äta och mitt i jakten så ringer telefonen och vem är i andra sidan om inte Sandra så vi satt och snacka med våra snyggedialekter om allt som ska hända imorgon och om lite andra saker. Valt drinkar för när man  står i en bar så blir det alltid samma eller frasen "Gör något gott" så nu är vi lite förberedda:P hahaha..
Skratta så jag fick ont i magen och tårar iögonen, mamma kom med kommentarer några gånger för hon hörde konversationen och allt vi sa..

När samtalet var över gick jag in och sa till mamma 'jag älskar att vara övertrött' då svarade hon att hon&pappa pratade om att spela in mig nästa jag jag snacka med Sandra för att utpressa mig sen. Fatta inte varför , menar vi har ju bara roligt hahaha (:

Nej ska äta min macka bestående av pågens kneipp med smör, sallad, ost på halva mackan, gurkskivor på osten och tomat på delen där ost saknas på med grillkrydda på tomaterna och salladskrydda på gurkorna. Där har ni en god och nyttig macka ala mysaan (; höhö..

Kommentarer
Postat av: Jennifer Nilsson - Studerande fotograf

Hej :) Var gärna med i min tävling - Snyggast outfit! Läs mer om det här - http://jennifni.blogg.se/2009/june/snyggast-outfit-1.html#comment

2009-06-25 @ 23:29:28
URL: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0