Plus&Minus med My


Minus:
1. Jag faller för grupptrycket, väldigt lätt (då jag oftast inte själv vet vad jag vill eller tycker eller ska så är det lätt att åka med alla andra för då slipper man ju själv tänka)
2. Jag har inte så mycket självförtroende (så ända gången jag vågar är när det handlar om skoj och show offs. 'Jag tror inte du vågar' brukar ofta leda till annat men d är ju inte på riktigt)
3. Jag är känslig (vilket nog kan vara ett minus ifall man får kritik och tar det på ett annat sätt än vad en 'vanlig' människa hade gjort)

Plus:
1. Jag har väldigt lätt för att vara social (speciellt med främlingar, babbla på som bara den.)
2. Jag kan bjuda på mig själv (Jag har inte någon spärr som sätter stopp för barnslighet och tabbar, nej här kan skojas massor)
3. Jag klarar mig bra ensam (Jag har sett det som en nackdel innan, men börjat tänka om. Jag behöver inte vara omringad av nära&kära för att klara mig och utmaningar och nedgångar slår ner mig men jag kommer alltid upp igen.)

Ja topp tre räcker för jag kommer inte på så mycket just nu. Detta var allt för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0