Ruskit mycke skrattanfall!

Inkorgen på Facebook går het ikväll. Hela HR är inne och skriver. Eller ja hela och hela nu är det bara jag, Lätti och Linus kvar men alltså dom minnena är inte att leka med. Skrattar mig nästan dubbelvikt åt vissa incidenter som hänt i klassrummet & köket herregud..

Önskade att jag kunde visa er, men jag är rädd för att ni ändå inte hängt med i allt de roliga så tyvärr I shut u out of this one. Men fredag kommer nog bli himmelsk med alla dessa jävla minnen och saker så tror jag nog det kommer bli ruskit mycket skratt helt klart! (:

Nej får väl snart sluta snacka med grabbarna så att man orkar upp halv 10 fast å andra sidan lär jag bara glo CSI och lösa suduko så kan väl lika gärna sitta och skratta ett litet tag till.

Men till er säger jag nu GODNATT så hörs vi när vi hörs (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0