Sandra har precis lämnat mig!

Hon kom hit igår då efter att jag suttit här så satt vi och pratade lite medans jag åt lite kvällsmat, så kollade vi lite gamla bilder och drömde oss lite bort:P hehe.. Sen blev det filmkväll resten av kvällen, mest film från tvn då dom filmer vi skulle glo på var helt mongo ^^, Inte lätt!

Sen la vi oss runt tolv, så kolla jag ett csi avsnitt sen stängde jag ner så Sandra kunde sova (: Sen vakna jag av att jag dreglade där runt två och spegeln i fönstret skrämde livet ur mig kändes som någon glodde in genom fönstret.
Sen har jag bara dröm väldigt bra drömmar tills jag vaknade för ett tag sen.

Satt ute och pratade medans Sandra rökade sin cigg sen sa vi hejdå så stod jag och Zindy i dörröppningen och vinkade hejdå tills hon försvann..

Nu väntar jag på att det ska bli tillräckligt varmt för att kunna gå ut och sola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0