Sängdags snart ..

Har rensat en låda medans jag kollade CSI, hittade en massa smycken jag inte sett och använt på evigheter. Ganska roligt att se. Hittade en ring som jag fick från en 'pojkvän' när jag gick i kanske tvåan eller något sånt (ja första tvåan när man va liten). Den är lagad, ser att den blivit limmad. Söt ring iallafall hihi..

Sen efter det så satte jag mig i sängen, löste lite suduko medans jag kolla klart CSI och började kolla Ghost Whisperer. Men nu ska jag lägga sudukot åt sidan och krypa ner i sängen och dejta JohnBlund en stund hade jag tänkt..

Så sov gott nära och kära (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0