Sliten.se


Nu har jag kört runder för idag...

Så fick i mig lite pasta&tonfisksallad förut (palla ens nämna vad som finns i, använd fantasin)
Sen efter det så slappade jag mest, fixade på mig kläder och kollade på Greyan lite.. Sen hoppade jag och syrran in i bilen och åkte mot Pp, där stod redan några och vi inväntade några. Träningen började med löpning, lite "styrka" och sen fick vi vår älskade tennis/volleyboll/fotboll - tre matcher sen blev det spel resten..

Inom statoil och lämna av folk, plus att jag blev sugen på typ twister glass så köpte en och åt i bilen. Tänkte att jag nog kunde köra med den också men icke. Fick stanna på en väg och käka upp. Fick sån jävla isfrossa i strupen och höll på att AJJA mig i bilen ett tag sen gick de över. Brrrrr...

Nu har jag precis ätit en portion sallad igen och ska alldeles stax hoppa i duschen sen krypa ner i sängen och ha lite grey's anatomy maraton och sen in i drömmarnas land. Ska upp tidigt imorgon, till tandläkaren (sen slipper jag de på ett halvår tills jag kallas dit igen, SKÖNT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0