3 sekunders minne.

HAHAHAHA. Det är ju tur jag sitter och skriver en sak här och sen tre sekunder senare har jag glömt bort de. Typ.

Jag skulle gå på toaletten så gjorde jag de spolade och starta kranen , jaha varför så här kass stråle? Och då inser jag samtidigt att spolningen låter super mesigt men fattar först ingenting. 'Just det dom hade ju stängt vattnet,' men inte helt eftersom d ändå kom vatten men inte lika kraftigt.
(måste dock komma ihåg att inte ta ett glas vatten till sängen inatt, även om d funkar så vågar jag nog inte dricka vattnet. Njae kan ju va mögigt eller något..)

OM jag inte kan somna så kanske jag uppdaterar senare, jag fick plötsligt lite positivitet i hjärtat. Detta tack vare mitt korta minne, säger ju att de är de som är min nackdel, närminnet är sämst.
men som sagt, godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0