Cepe!

Igår efter att jag ätit så kröp jag ner i min morgonrock och la mig under en filt, blev helt dåsig i ögonen och svettades som en gris, somnade halv sju vaknade till igen en kvart senare kollade lite mer på tvn halv nio hade jag somnat igen och dreglat lite haha. Jaja så sa pappa om de inte va bättre jag gick o la mig i sängen så gjorde de även fast klockan inte ens var nio. Men hade jag inte lagt mig hade jag troligen somnat fem - sex imorse och sånt pallar jag inte.

Dock blev inte detta mycket bättre, vaknade klockan tolv och kunde fan inte somna om, kolla klockan fem på morgonen men jag tror nog jag halv sov lite där igenom sen haft ett helvete att somna om igen, men ja nu är jag tillslut vaken iallafall.  Och drömmarna ska vi fan inte ens prata om men är det inte sjukt vad drömmar kan dra fram saker ur ens minne, få en att tänka på saker eller personer man inte tänkt på på evigheter? Sjukt..
Solen skiner idag igen så jag hade tänkt gå ut med Zindy nu en sväng. Njut av solen medans den är här!! (: hihi.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0