Den ända värmen jag får,



Nu har jag ljusmys igen, den ända värmen jag kan få.
Men jag trivs ganska så bra ändå (: hehe.. Nej men tyckte det var lite kallt på mitt rum och sen var det ju längesen jag hade tända ljus på rummet så tände mina pepparkaksljus och den lille stumpen med julgran, har ju som sagt inte eldat så flitigt på sista tiden så har fortfarande juleljusen kvar ;D höhö, gör ingenting.

Satt och kollade på någon rolig film med pappa, men kom i slutet så såg ju inte direkt mycket. Sen starta jag CSI i brist på annat, och blev irreterad. Rikesnobbar tror dom kan göra vad som helst utan de gör något för dom har pengar dom tror dom kan betala alla med så alla bekymmer i världen försvinner.  f c u k...

Sen fanns det inget mer att glo på så nu sitter jag här igen, ibland undrar jag om man inte skulle skaffa ett liv istället för en blogg. Har man inget att göra fördriver man tiden här, moget sånt ju ..

Snart är det söndag, och va händer då? hm i don't know.
vi får se, snart en ny vecka med nya tag att ta.. men nu är det fortfarande helg så då är d lugnt (; hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0