HAHAH sjuka minnen.

Innan idag kom jag och tänka på något, just det de va ju TRÄBEN som va ett smeknamn på gymnasiet åt en kompis bara det att jag glömt storyn bakom..

och nu ikväll så böjde jag mig ner och pussade zindy så kände jag blodet i huvudet och kom och tänka på när man gick på OD-skola och spände så i huvudet så man ble helt illröd i huvudet sen såg man stjärnor och allt.
Fråga mig inte varför man gjorde så för de vet jag inte, minns bara att jag alltid blev rödast. HAHA störda..

Nu ska jag sätta igång Gossip Girl och sen one tree hill så ska de repetas inatt så att jag kan sova, så säger godnatt för andra gången ikväll, men andra gången är också sista gången ;D så godnatt..

xxx.

Kommentarer
Postat av: Änna

Haha , ja det kommer jag ihåg . Vi ville alltid se när du blev röd i huvudet . Du blev ju nästan lila :P

2009-03-25 @ 01:34:33
URL: http://justannnablogg.se
Postat av: Änna

Ja men absolut hade jag varit rädd om dom ! :) Även om du hade sagt det eller inte , så hade jag ju varit rädd om dom .

Men jag behöver inte låna dom annars om du är rädd om dom :) Tycker bara filmen va så jävla bra , så antar jag att böckerna är lika bra ?



Är böckerna svensktextade föressten ?

2009-03-25 @ 01:40:14
URL: http://justannnablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0