Hemma igen!



Ja mötet gick ju faktiskt ganska så snabbt och jag var inne och med på de så va ju inte så farligt som jag befarade.
Sen körde jag hem med en sväng inom ICA och där handlade jag Cocos/ananas mjölk som va cepe god smaka pinã colada fast utan alkoholen mums ;D hihi..

Nu har töserna lagt upp marker och sånt så det blir en liten pokertunering och slöheten finns fortfarande i kroppen och när jag berättade de för pappa så ble han lite hrm men han sa att tisdagar är dom värsta dagarna för han för då har man vänt dygnet lite på helgen och måndagen får man vända tillbaka och tisdagen tar smällen så får hoppas på att de är så.
Palla va sleden! Känner sig som en vissen blomma i behov av vatten. Men d kommer väl..

Men nu ska jag bege mig så ha en trevligkväll om vi inte hörs innan.

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Johanna

är de bara jag som inte har fattat ännu vad du gör på dagarna eller? :P

2009-04-01 @ 14:57:12
URL: http://hannene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0